Zaznacz stronę

Osocze bogatopłytkowe to preparat, który w swym składzie zawiera krew pacjentki. Zabieg ten często nazywany jest wampirzym liftingiem. Choć budzi wiele kontrowersji, jest coraz bardziej popularny. Szczególnie polecany jest osobom, które pragną pozbyć się niedoskonałości, ale obawiają się nienaturalnego wyglądu twarzy.

Jak przebiega zabieg i dla kogo jest przeznaczony?

Terapia osoczem bogatopłytkowym jest polecany osobom, które pragną pozbyć się zmarszczek, a także potrzebują wspomóc proces regeneracji skóry w związku z uszkodzeniami, oparzeniami, wiotkością, chorobami, którym towarzyszy utrata włosów.

Jak przebiega zabieg? Najpierw pobierana jest krew od pacjenta, a następnie odwirowywana. Otrzymany preparat za pomocą igieł zostaje wstrzyknięty pod skórę. Zabieg może być wykonany w znieczuleniu miejscowym, aby uniknąć odczuć bólowych.

Przeciwwskazania do wykonania zabiegu

• ciąża;
  • karmienie piersią;
  • aktywne infekcje skóry;
  • choroby autoimmunologiczne;

Efekty zabiegu

• rewitalizacja, nawilżenie i odmłodzenie skóry, dzięki wytworzeniu nowego kolagenu;
  • pobudzenie komórek macierzystych do namnażania;
  • przyspieszenie naturalnych procesów regeneracji;

Po zabiegu mogą pojawić się niewielkie siniaki oraz obrzęk. Brak jest przeciwwskazań co do nakładania makijażu, podejmowania określonych działań.

Warto zwrócić uwagę, że zabieg jest wykonywany przy użyciu preparatu zawierającego w składzie krew pacjentki. Dzięki temu ryzyko powstania działań niepożądanych jest zminimalizowane. Czy mogą wystąpić działania niepożądane? Podobnie jak w przypadku innych zabiegów, nie da się ich wykluczyć.

Wyróżnić można wiele zalet zabiegu, z pewnością warto zastanowić się nad jego przeprowadzeniem.

Wielu pacjentów decyduje się na wykonaniem zabiegu z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego, ponieważ efekty nie są sztuczne, nienaturalne, w przeciwieństwie do niektórych zabiegów np. botoksu.

Zabiegi medycyny estetycznej eliksirem młodości

Nie da się zaprzeczyć, że każdy z nas pragnie wyglądać młodo oraz atrakcyjnie. Niestety procesów starzenia nie można zatrzymać. Oczywiście istnieją metody na ich opóźnienie. Wiele zależy również od indywidualnych predyspozycji, trybu życia, nadużywania alkoholu, palenia papierosów.

Zabiegi z zakresu medycyny estetycznej cieszą się coraz większą popularnością. Dlaczego tak wiele osób decyduje się na ich przeprowadzenie? Ponieważ umożliwiają pozbycie się niedoskonałości, kompleksów, które są skrywane przez lata. W niektórych przypadkach to wskazania medyczne decydują o konieczności wykonania danego zabiegu.

Opóźnienie procesu starzenia możliwe jest dzięki codziennej pielęgnacji. Warto nawilżać skórę, oczyszczać, unikać stresu, zrezygnować z używek, a także zdrowo się odżywiać, długo przebywać na świeżym powietrzu.

Nie da się zaprzeczyć, że choć piękno jest pojęciem względnym, tak każdy z nas pragnie czuć się atrakcyjnie i nie chce odbiegać od przyjętego kanonu, definicji piękna.

Szeroki zakres zabiegów z zakresu medycyny estetycznej w Warszawie oferuje Akademia Medycyny Estetycznej Ursynów – więcej informacji można uzyskać na stronie kliniki – https://ursynow-ame.pl/.